Ioritzek etorkizun oparoa erakutsi du motorraren munduan, eta kartingetik Autocrossera igaro da. Bertan, Espainiako Txapelketan parte hartu du lehen aldiz, eta bigarren postua lortu du. Esperientzia eta baliabide gehiago dituzten talde eta pilotuen aurka lehiatu arren, Ioritzek eta bere familia taldeak aurreikuspen guztiak gainditu dituzte.
Ioritz laster hasi zen nabarmentzen motorraren munduan. Sei urterekin lehen aldiz kart batean ibili zen, inguruko poligonoetan inprobisatutako “zirkuituetan” esperimentatuz. 10 urterekin bere lehen lasterketan parte hartu zuen: “Lehen aldiz korritu genuen Vilariñoko zirkuituan, Olaberrian. Lau lasterketako txapelketa zen eta laurak irabazi genituen “.
Ioritzek pluralean hitz egiten du beti. Oso argi dauka bere lorpenak ez direla bereak bakarrik, talde oso batena baizik. Jon, bere aita, motor munduaren zale amorratua eta rallyen pilotu ohia, eta Olatz, bere etxekoandrea, gurditik tiraka ari dira. “Baina gaur egun ez ginateke egongo gauden tokian Kukoren (mekanikaria) eta Naroaren (administrazioa) laguntzarik gabe. Lehen egunetik daude gurekin, edozertan laguntzen. Familiakoak bezalakoak dira “. Eta, jakina, babesleek. “Oso kirol garestia da. Kartak, ordezko piezak, bidaiak, dietak… Familia langilea gara eta esfortzua izugarria da “.

Zailtasunak zailtasun eta normalean baliabide gehiago dituzten taldeen aurka jokatu arren, Ioritzek beti izan du maila. Bere ibilbidean zehar, hainbat kategoriatan ibili da, lasterketa asko irabaziz eta hainbat txapelketa lortuz: “Asko gozatu dut, eta estatuko eta nazioarteko pilotu onenekin lehiatu ahal izan naiz”. Hala ere, kartingaren munduan, talde boteretsuenekiko aldea gero eta handiagoa da, eta Autokrosera pasatzea erabaki zuten. “Hasieran ez nuen nahi, kart oso lotuta nengoen, baina orain asko gustatzen zait. Asmatzea izan da “, dio Ioritzek. Izan ere, Espainiako txapelketan izan duen lehen parte-hartzean bigarren geratu da: “Txapelketaren lehen zati handia egin genuen. Irabaztea gustatuko litzaidake, baina pozik nago. Lehen maila da eta esperientzia handiko pilotuen aurka lehiatu gara, ni baino askoz handiagoak. Ezin naiz kexatu, denboraldi ikaragarria egin dugu “.



Etorkizunari dagokionez, nahiko argi dute: “Urtebete edo bi urte gehiago hemen, ea txapelketa irabaz dezakegun, eta gero, ziurrenik, rallyak korritzera pasako garen”. Bere aita bezala. “Ez, Ioritz ni baino askoz hobea da, infinituki!” dio Jonek konbentzituta. Hala ere, rallyen munduan ere diruak markatzen du aldea, eta zoritxarrez, ez dirudi erraza denik apustu handia egiten duten babesle handiak aurkitzea. “Automobilgintzako enpresa handiez inguratuta bizi gara, eta hemendik beren sektoreko kirolekin kolaboratzera animatzen ditugu”, bota du Jonek, eta aitortu du zapuztuta sentitzen dela proiektuan inplikatzen diren kolaboratzaileen bilaketan behin eta berriz izaten diren ezezkoen aurrean. Horregatik, eskerrak eman nahi dizkiete gaur egungo babesleei: Talleres Solazaga, VĂ¡lvulas Mafra, Yakar Racing, Bermudez Solution, Carrocerias Arratia, RĂ³tulos Muñoz, Albañileria Unde, Planchisteria Nualart eta All Race.
¡Zorte on Ioritz eta talde osoari!


